DIGIPLAKAT   |  ERISAGEDUS   |  INFOKAMPAANIA   |  LISATOETUS   |  MÜÜGITOETUS   |  SMS   |  SOTSIAALSÕNUM   |  VÄRBAMINE   |  XML-VOOG   | 

DIGIPLAKAT   |  ERISAGEDUS   |  INFOKAMPAANIA   |  LISATOETUS   |  MÜÜGITOETUS   |  SMS   |  SOTSIAALSÕNUM   |  VÄRBAMINE   |  XML-VOOG   | 

DIGIPLAKAT

Sobivus:
Staatilisel digiplakatil puudub igasugune liikumine, tänu millele on ekraanil kuvatav info bussireisijatele paremini hoomatav. Siiski ei tasu kujunduses tekstidega liialdada! Klipi pikkus on 10-12 sekundit. Pikemalt ei saa klippi kuvada, sest muidu tekib bussireisijal tunne, nagu ekraanid oleksid kinni kiilunud. Klippi pole ka vajadust pikemalt kuvada, sest selle ajaga saab bussireisija kogu vajaliku info kätte.
Soovituslik periood:
Minimaalselt 2 nädalat
Digiekraanidel olnud staatiliste digiplakatite näited:
Tallinna Teletorn

Tallinna Teletorn kasutas oma sünnipäevanädala ürituste teavituskampaanias staatilist digiplakatit. Staatilise digiplakatiga on võimalik kuvada korraga kogu informatsiooni ilma segavate liikumisteta.

Prisma Peremarket

Prisma Peremarket korraldas infopäeva, et nende potentsiaalsetel uutel töötajatel oleks võimalik tutvuda vabade töökohtade, töö iseloomu ja vajalike nõudmistega. Osana värbamiskampaaniast kasutas PublicTV ekraanidel staatilist digiplakatit, et kutsuda huvilisi infopäevale.

Tallinna Ettevõtlusamet

Tallinna Ettevõtlusamet kasutas oma  teavituskampaanias Tallinna tarbijaõiguste päevale staatilist digiplakatit. Teavitus, et kui teema sind huvitab, siis tule kohale. Osavõtt tasuta.

ERISAGEDUS

Sobivus:
Erisagedusega eksklusiivkampaania sobib juhul, kui on vaja lühikese ajaga oma sõnumeid võimalikult nähtavaks teha. Väga intensiivne reklaamikuva tagab ka suure korduste arvu. Kampaania saab suurema kontaktihulga ning ka kampaania mõju on tugevam. Tulemus saavutatakse lühema reaalajaga.
Soovituslik periood:
Minimaalselt 1 nädal
Digiekraanidel olnud ekslusiivkampaaniate näited:
Mouzenidis Travel

Mouzenidis Travel kampaania eesmärgiks oli reisipakettide müümine – otselennud Tallinnast- Kreekasse. Kampaania oli eetris vaid PublicTV ekraanidel.

T1 Mall of Tallinn

T1 Mall of Tallinn kampaania eesmärgiks PublicTV-s oli lühiajalise sooduskampaania lisateavitus. Kampaania sõnumit levitati lisaks PublicTV-le ka televisioonis.

USS Security

INFOKAMPAANIA

Sobivus:
Infokampaania pakett sobib korralise või pikemaajalise teavituse läbiviimiseks. Sobib keskmise turunduseelarvega ettevõttele, et end tarbijail meeles hoida või uusi tooteid tutvustada.
Soovituslik periood:
Minimaalselt 3 nädalat
Digiekraanidel olnud info kampaaniate näited:
Eckerö Line

Tegevuse eesmärgiks oli toetada Eckerö Line’i kampaaniat, tuletades inimestele meelde reklaamklippi, mida nad on juba televisioonis näinud.

Park Minigolf

Park Minigolfi kampaania eesmärgiks oli asukohateavitus. Selleks et ühistranspordi kasutajad läheks Park Minigolfi mängima, kasutati trigger’it: tule mängima ja saad tasuta karastusjoogi. Tegevus toetas ka ettevõtte sotsiaalmeediakampaaniat. Klippi näidati PublicTV ekraanidel 4 nädalat.

Valio

LISATOETUS

Sobivus:
Toetuskampaania pakett on hea valik kaubamärgi või brändi tuntuse säilitamiseks pikema perioodi jooksul. Sobib ka pikalt ette planeeritud ürituste reklaamimiseks. Nagu nimi ütleb, toetab see kampaania ka sinu turundusplaani teisi tegevusi ja kanaleid (digiturundus, TV, välimeedia jt).
Soovituslik periood:
Minimaalselt 4 nädalat
Digiekraanidel olnud toetuskampaaniate näited:
Tallinna Turud

FitLap

Sowood

MÜÜGITOETUS

Sobivus:
Nagu nimigi ütleb, sobib müügitoetuskampaania müügikampaaniate toetamiseks: allahindluste, 2=1 ja muude müügikampaaniate reklaamimiseks. Müügitoetuseks võib kasutada ka võimsamat eksklusiivkampaaniat.
Soovituslik periood:
Minimaalselt 2 nädalat. Optimaalne pikkus 4 nädalat.
Digiekraanidel olnud müügitoetuskampaaniate näited:
K.Konstruktor

K.Konstruktor kampaania eesmärgiks oli uute klientide ja tellimuste saamine. Kampaania oli eetris vaid PublicTV ekraanidel.

Kodumaa Kapiatali HLÜ

Kodumaa Kapitali Hoiu-Laenuühistu kampaania eesmärgiks oli uute aastaste hoiuselepingute sõlmimine. Samal ajal kasutas klient täiendavat printreklaami Harjumaal ilmuvas printväljaandes.

Coffee People

Coffee People kampaania eesmärgiks oli müügikampaania lisakajastus ning teavitustegevus. Info antud pakkumisest oli ka Kaubamaja reklaamväljaandes.

SMS

Sobivus:
SMS-lahendused on hea võimalus eristuda tavapärasest reklaamist ja jõuda otse tarbijani. Erinevates SMS-mängudes osalejad annavad ettevõttele märku, et on tootest või teenusest huvitatud, mistõttu saab hiljem samale inimesele saata korduspakkumisi või kutseid osalema uutes kampaaniates. Kampaania ajal saadetavates vastussõnumites kasutame call-to-action elemente (suuname kodulehele või Facebooki, realiseerima oma sooduskoodi vms).
Soovituslik periood:
Minimaalselt 2 nädalat
Digiekraanidel olnud SMS - võimaluste näited:
Rocca al Mare keskus

Rocca al Mare keskuse SMS-mängu eesmärgiks oli suunata inimesi ettevõtte mobiilirakendust alla laadima. Selleks, et suurendada inimeste huvi rakenduse vastu, loosis Rocca al Mare kõigi sõnumisaatjate ja rakenduse laadinud inimeste vahel välja kinkekaardi  100 euro väärtuses. Kampaania oli eetris vaid PublicTV eetris. Kahenädalase perioodi jooksul sai klient 91 sõnumit 80-lt inimeselt. Rakendust laaditi alla 34 korda. (GooglePlay ja Appstore lingid olid jälgitavad).

Lavendel Spa

Lavendel Spa kampaania eesmärgiks oli koguda spaa-teenustest huvituvate inimeste kontakte, et teha neile hiljem otsepakkumisi. Kampaania oli eetris vaid PublicTV ekraanidel. Kahe nädalase perioodi jooksul sai klient 148 sõnumit 98-lt inimeselt, kellele saadeti kampaania lõppedes sõnum koos sooduskoodiga.

Sokisahtel

Sokisahtli kampaania eesmärgiks oli koguda ettevõtte toodetest huvituvate inimeste kontakte, et jagada neile hiljem sõnumite kaudu infot uutest turunduskampaaniatest. Kahenädalase kampaania perioodi vältel sai klient 98 sõnumit 88-lt inimeselt.

SOTSIAALSÕNUM

Sobivus:
PublicTV ekraanidele sobivad väga hästi erinevad teavituskampaaniad, mis on sotsiaalse alatooniga ning mõeldud laiale publikule.
Soovituslik periood:
Minimaalselt 2 nädalat
Digiekraanidel olnud sotsiaalkampaaniate näited:
Teeme Ära

Teeme Ära kampaania eesmärgiks oli inimeste kaasamine „Teeme ära“ koristustalgutele.  Kampaania meediategevused olid lisaks PublicTV-le ka internetis, sotsiaalmeedias, televisioonis, raadios, välimeedias.

Lasteabi telefon

Tegemist oli lastele, noortele ning nende vanematele suunatud teavituskampaaniaga, mille peamine eesmärk oli informeerida neid kontaktidest, kuhu nad võivad abi saamiseks pöörduda: palunabi.ee ja telefon 116 111. Kampaania oli samaaegselt eetris televisioonis ja internetis.

Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefond

Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondi kampaania eesmärgiks oli kutsuda inimesi üles jätma iga kuu ostmata ühe kohvi, saiakese vms, et  selle asemel vormistadahoopis püsiannetus Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondile.  Kampaania jooksis samaaegselt PublicTV digiekraanidele ka internetis ja sotsiaalmeedias.

VÄRBAMINE

Sobivus:
PublicTV on kujunenud väga edukaks värbamiskanaliks. Tänu mitmekesisele auditooriumile sobivad meie ekraanidele peaaegu kõikide ametikohtade töökuulutused, v.a tippjuhid, keda ühistranspordis on vähe. Klientide tagasisidele toetudes teame, et töökuulutusi märkavad meie ekraanidel pigem naisterahvad, kes edastavad info oma meesperele ning vahel teevad ka eeltöö – helistavad kuulutuse peale ja uurivad töö iseloomu, vajalikku tausta ja sobivust oma pereliikmele.
Soovituslik periood:
Minimaalselt 2 nädalat
Digiekraanidel olnud värbamiskampaania näited:
Arvato

Arvato kampaania raames otsiti klienditoe spetsialisti. Klipis toodi välja kandidaadi soovitud omadused ning võimalused, mida ettevõte uuele töötajale pakub.

R-kiosk

Kampaania raames otsiti R-kioski müügipunktidesse kassapidajaid.  Klipp tõi välja R-kioskis töötamise plussid.

Pihlakodu

Pihlakodu värbamiskampaania raames otsiti eakate hooldajaid Nõmmel ja Tabasalus asuvasse Pihlakodusse. Erinevalt enamikest töökuulutustest informeeriti reklaamis ka pakutavast palgast.

Prisma Peremarket

Prisma Peremarket korraldas infopäeva, et nende potentsiaalsetel uutel töötajatel oleks võimalik tutvuda vabade töökohtade, töö iseloomu ja vajalike nõudmistega. Osana värbamiskampaaniast kasutas PublicTV ekraanidel staatilist digiplakatit, et kutsuda huvilisi infopäevale.

XML-VOOG

Sobivus:
XML-voog on automaatne valitud sisu edastamine Sinu veebilehelt otse PublicTV ekraanidele. Lahendus sobib nt tihti uuenevate uudiste, e-poe pakkumiste ja kampaaniate jne kuvamiseks digiekraanidel. Lahendus töötab väga lihtsalt: veebilehe haldur peab seadistama kodulehe selliselt, et see annab välja juhitava andmevoo XML-formaadis, mida programm kuvab otse meie ekraanidele. Sa pead märkima info, mida soovid meie ekraanidel kuvada ja meie süsteem genereerib sellest tervikliku kujundusega faili, mis lähebki ekraanidele. Sisu on juhitav Sinu poolt, kuid regulaarset sekkumist ei vaja - protsess on automaatne ning seadistus tuleb teha vaid ühe korra. Valitud sisu kuvatakse kui staatilist digiplakatit (ilma liikumiseta klipp).
Soovituslik periood:
Minimaalselt 6 kuud
Digiekraanidel olnud XML-feedide näited:
Delfi

Delfi uudiste osakond valib iga päev uudised, mida soovib meie ekraanidel kuvada – märkides ära oma kodulehel vajalikud infovood (pilt, pealkiri). Meie süsteem tunneb ära märgitud info ning genereerib sellest tervikliku kujundusega uudised.

GoWorkaBit

GoWorkaBit pakub väikeseid tööampse lihtsamatele töödele. Iga tööampsu kuulutus oli PublicTV digiekraanidel 1-2 päeva ning pakutava töö kestus oli tavaliselt ühe päeva pikkune (8h).

Hotelliveeb

Hotelliveebi XML-voogedastusega kampaania raames kuvati digiekraanidel erinevate Eestis asuvate spaade sooduspakkumisi ja kampaaniaid. Kampaania jooksis PublicTV digiekraanidel järjepidevalt 6 kuud.
Hotelliveeb uuendas ja vahetas pakkumisi regulaarselt.